Vecka 32 ;D

Idag är jag i vecka 32, och de är ca 8 veckor (56 dagar) kvar, fast kan bli mindre och de kan bli lite mer. hihi Allt jag tänker på just nu är min lilla pojke i magen.. Vill ha han här i mina armar just nu.. Usch vilken längtan.. Igår var jag på MVC och ligger på kurvan, skönt de.. Igår när jag och peo satt och väntade på hennes mamma så kännde jag hur han rörde sig där inne och var nyfiken på om peo kunde se de, så drog upp tröjan och du börja han knuffas och var söt, hehe peo tyckte att de var lite läskigt, iof de tyckte jag med första gången jag såg de, men nu är jag ganska van, men ändå lite fränt att han är så stark liksom.. hehe

Ska ringa mamma snart vi ska äta mat ihop, vi ska upp och köpa lax, mmm, gott.. alltid roligare att äta med någon än att sitta själv och äta.. men nej nu har jag inte tid och sitta här och slöa.. hehe så hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0