Mer saker.

Idag har jag varit med min mamma till karlskoga, hon skulle in till djuraffären där och klippa Frasses klor. (hennes hund.) Hon ville att jag skulle följa med för hon ville springa in på HM och köpa en söt mössa hon hittat till Kevin. Så medans hon sprang in och köpte mössan var jag utanför med Frasse och väntade. Jag visste inte hur mössan såg ut och när jag fick se den, ojoj, så underbart söt.. Den har en skärm där fram och små öronlappar, aah ni ser bilden själva.. Hehe min lilla pojke kommer bli så cool.. En riktig tuffing..

Igår fick han även ett par vantar av sin mormor.. Mamma sa att hon inte kunde motstå dom små söta vantarna och så tänkte hon att de har jag inga så jag passar på och köper de. Så sött av henne :)
Jag skickade även iväg en beställning igår på en overall till Kevin, riktigt söt. Har sett den i affären men köpte den aldrig när vi var i örebro sist. Men nu är den på väg, direkt betalad så de är bara att hämta ut den någon dag nästa vecka. Skulle gissa på att den kommer på Måndag eller Tisdag.

Har även nyss städat, de behövdes.. Så efter jag skrivit här ska jag ut och gå en långpromenad med Totte. De är så skönt ute nu på kvällarna. De är svalt och friskt ute, på något sätt extra skönt att andas ute, hehe.. Och sen när man kommer hem blir de att ta en dusch och koka lite vatten och ta lite te framför TVn. Så skönt. Medans alla andra är ute och festar och gör galna grejer är jag ute och går med hunden och tar de extra lungt. De kallar jag för Fredags mys. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0