Köpt fula Uggs ;D

Idag har jag varit glad hela dagen. Skönt skönt skönt.. Gillar att vara glad.. De ända som är jobbigt idag är halsbrännan och att de gör lite smått ont när jag igår, fast de går över ibland och kommer tillbaka. Har tvättat idag med mamma, tvätta en gammal stor jacka som jag hade när jag träna totte på hundklubben. För de börjar ju bli kallt på nätterna och tänkte att jag ska ju ändå ha den sen när de är riktigt kallt ute, men de trodde bara jag, tog på mig den förut och visa mamma, den satt nästan som smör på mackan.. Om några veckor kan jag inte ens ha den heller. Hehe, och jag har verkligen ingen lust att köpa en ny jacka som man bara kan ha i någon vecka. ALDRIG !!

Idag har jag även varit inne i karlskoga och köpt mig sånna där fula Uggs skor som jag velat ha länge men aldrig orkat köpa.. Så är glad för de med.. Så nu har jag fula skor, fula men varma och guuud så sköna är dom. Mamma vart också sugen på att köpa ett par. Inte så dyrt heller 300 kr, Och de är ingen sån där dålig sula som de är på vissa andra uggs skor.. Utan riktig sula, som de är på vanliga skor typ.. Bra bra.. Köpte mörkbruna.
Sen köpte jag mat som jag ska bjuda mamma på imorgon.. Och nu sitter jag hemma hos mamma i soffan med min dator och kära Hund vid min sida. Och påtal om de, min lilla Totte fyllde 5 hela år idag :) Han börjar bli gammal min lilla pluttis. Och han delar även födelsedag med min bästa barndomsvän Emelie Lundqvist.. Hon fyllde 21 år igår.. Säger grattis igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0