Imorgon vecka 35 =)

Imorgon är jag i vecka 35 :D Ungefär bara 5 veckor kvar då ju, om de inte blir mer eller mindre.. De märks.
Var och handlade med mamma förut idag, varje gång jag går förbi de där stället i affären där dom har nappar/nappflaskor osv har jag alltid kollat efter en speciell Nappflaska som jag en gång redan köpt.. Men dom har alltid varit slut, eller så finns de redan i den färgen jag redan har (blå), men idag hade jag tur, Hitta en som var grön.. Guud vad glad jag vart, bäst att ta den innan någon annan gör de..
För dom här nappflaskorna är som guld för mig, för man kan skruva av botten på dom så de blir lättare att rengöra, suuper bra.!! Och har en ventilerande botten så att barnet inte sväljer luft, och ventilen har en anti-kolik funktion..  alltså värd att köpa.. vill att min pojke ska ha de bäst.. Så nu har jag en blå och en grön flaska..

Och idag skrev även min gammla klasskompis från Bf, och fråga om jag ville köpa hennes bilbarnstol, så hon gjorde min dag, eftersom de är en riktig bra stol, och väl använd eftersom hon köpte den som ny och bara haft den till sin son som föddes i februari.. :) riktigt glad över de Tack igen :) så min pojke kommer även få åka säkert och underbart.. Guud vilken bra dag de är idag.. Riktigt glad idag.. :)



Och la in en bild på min katt bara för jag vill visa hur underbart fin hon är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0