Åkpåse beställt :)

Jag kan inte vara vaken efter 12 längre, jag somnar om jag sitter och kollar på tv.. Hehe helt sjukt. Men galet skönt att somna tidigt. Sen vaknar jag alltid mellan 3 - 5 och är dyng pigg/ hungrig, brukar gå ut i köket och ta mig ett stort glas nyponsoppa, mmm gott.. Och ibland går jag ut en liten snabbis med Totte så han får pissa lite, beror på hur trött han är, ibland vill han inte ens gå från sängen fast man står där med kopplet, min hund gillar inte att gå upp tidigt.. Sen vid 5 - 6 somnar jag om och går upp vid 9e tiden ibland sover jag lite extra länge till 10.. Om jag inte haft en riktigt dålig natt så kan jag sova till 11.

Men iaf, idag är jag i vecka 32+4. Och har även beställt en åkpåse som jag hitta på HM. beställde hem den, orkar inte åka in till örebro för att köpa den. om den nu ens finns i butikerna. men iaf, den kommer vecka 41, mitten på okt. Då är de 3 veckor kvar tills de datumet kevin är beräknad. :)
Så de jag har kvar på min lita är lite mer kläder, badbalja och bilstol och så klart mer nappflaskor. hehe.. Men de kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0