50 dagar kvar

Man ska aldrig börja bli glad när man börjar må bättre igen och tror att illamåendet ska släppa.. För så fort man säger de till någon och visar att man är glad så kommer de tillbaka.. Igår mådde jag dyng dåligt, men idag är de ett steg värre.. Är så trött på de här, tänk er att jag mått så här ända sen mars ungefär. De var ungefär då jag började må dåligt. Först kännde jag inte av illamåendet och var glad över de, men de skulle jag inte för de gick några dagar och då mådde jag riktigt dåligt, kunde inte äta för jag spydde upp precis varje sak jag åt eller drack. Inte ens vatten gick ner. Fy vad hemskt de var.. Hoppas de inte går lika långt igen..

Mår illa och har en lättare "mensvärk", trött, hungrig men kan inte äta.. Allt ser så äckligt ut, är inte sugen på något. Skulle kunna ligga i min säng hela dagen, men de går inte som tur är.. Min lilla Totte måste ju ut och röra på sig med och jag måste försökaa klämma i mig något att äta.. så de inte blir värre.. Usch, hoppas de här bara är någon dag grej och att de inte sitter i. De är ju faktist bara 50 dagar kvar till min pojke är beräknad. och imorgon är jag i vecka 33+0 hehe, låt dom här sista veckorna gå fort.. SNÄLLA !

50 dagar, och jag ler.. Hoppas inte jag får vänta längre.. Vill verkligen ha han här i mina armar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0