23 dagar kvar tills beräknad födsel.

Idag är jag i vecka 36+4, 23 dagar kvar, kan som sagt bli mer och även mindre, men kommer nog bli mer bara för jag inte vill gå över tiden.. usch.! Att vänta är inte min grej, Sitter varje dag och bara väntar och väntar på att han vill komma ut, men inget händer, hara bara väldigt ont i ryggen och pissar stup i kvarten. Han ligger iaf som han ska tur de. :)

Fast även när jag längtar så mycket så vill jag inte ha dom där värkarna, jag är så rädd för smärtan, men vill ändå att de ska vara över nu. De är inte så mycket som rör sig i huvudet på mig just nu, alla mina tankar går till kevin nästan varje dag, Jag tycker jag bara pratar om honom hela tiden, och hur jag vill ha de på förlossningen att jag vill ha rygg bedövningen, vad jag ska packa ner i bb-väskan osv.

Är så trött just nu, jag orkar inte göra så mycket och vissa dagar, vissa stunder är de sjukt jobbigt att gå.. på kvällarna när man vaknar och måste på toan känns de som att de tar en hel kvart, vilket de inte gör, ibland får jag ligga kvar i sängen tills jag kan flytta på mina ben och kunna åla mig ur sängen.. ibland går de hur smidigt som hells och ibland värsta smärtan.. hehe.. de e lite små kul när man tänker efter.. Märks iaf att de inte är långt kvar, skööönt, för jag vill ha min lilla pojke här, usch vad jag längtar. inte klokt..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Saknar dig och Kevin =)

Tänker på er

// Brosan

2010-10-13 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0