BVC och promenad.

Idag har jag och Kevin varit uppe på BVC och mätt och vägt honom.. Han har gått över sin födelsevikt nu, bra de. Han vägde 3825g när han föddes, efter han föddes på första kontrollen hade han gått ner till 3650g, de flesta barn går ner i vikt efter dom fötts, bl.a för att dom bajsar och pissar sa en barnmorska till mig när jag låg på bb, att jag inte behövde va orolig.. Sen innan vi skulle åka hem i söndags hade han gått upp till 3765g, bra de och idag när vi vägde honom vägde han 3830g. Bra att han går upp i vikt.. :)
Sen har han växt 3 cm på längden och 7mm runt huvudet, så han blir större och större..

Igår var vi ute och gick en lång promenad på 1½ timma med min kompis Sara och hennes lille pojke Liam. Gick även förbi en sväng och sa hej till Min kompis Nyman, sen vidare. Sen när jag kom hem igen känndes de i hela kroppen att jag gått förmycket, de gjorde ont, kunde inte gå normal efter att jag suttit och tagit en macka och ammat Kevin.. Hehe sjukt, men jag är ju inte helt frisk än och med tanke på att jag är sydd så är de nog inte så konstigt att jag fick ont, när man gått så långt så tidigt. Men skönt var de ändå att vara ute..

Nu ligger Kevin och sover och jag har inte direkt något som jag borde göra så då kan man ju alltid passa på att skriva lite här. Börjar bli lite hungrig igen så jag kankse ska göra något att äta innan pojken vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0