Sjuk och flyttar imorgon

Mår verkligen inte bra.. Har kännt mig galet konstig i flera dagar och vägrat tro att jag är sjuk.. Men på morgonen när jag vaknade så kunde jag knappt andas, svettades fast lägenheten var sval och hade ont i magen och mådde skapligt illa och var små yr.. Har ingen kraft men imorgon ska jag flytta till min nya lägenhet fast jag inte kan bo där direkt eftersom dom ska byta golvet i tv-rummet.. Så kommer få bo hos mamma under tiden fast jag får ha mina grejjer i den nya lägenheten fast inte i tv-rummet..

Vet inte riktigt hur bra de kommer att gå att flytta imorgon.. I torsdags när jag var inne på speciallistMVC så hade jag för långt blodtryck och fick med mig ny medicin hem som jag får ont i magen av.. :S så måste ringa upp till BM och säga de.. Iaf dom tyckte iaf att jag ska ta de lungt.. Men kan inte.. måste städa och flytta.. de är ett måste. Har inte tid med de här och har verkligen ingen tid att vara sjuk.

Kom nyss hem, varit och hämtat kattburen tills imorgon och gick en sväng och kollade den nya lägenheten.. När jag kommer hem så sätter jag mig vid datorn och tar de lungt i soffan och skickar lite sms helt plöttsligt blir jag yr och kan knappt se fick ont i huvudet.. De var äckligt läskigt.. Sist de var så var när jag vart inlagd på sjukhuset. Men då hade jag inte fått behålla maten, och idag har jag käkat något hela tiden nästan.. vet inte varför. men de är riktigt läskigt.. usch.. vill att allt ska vara över, flytten, städningen, upp packningen och vill ha november så jag får se min lilla kevin i hans ögon.. så jag inte är gravid längre.. Orkar verkligen inte må så här knasigt.. de tar på en.. Men som sagt de är värt varenda liten grejj när jag väl får se in i kevins små ögon och hålla om honom.. När jag verkligen kan visa min kärlek till honom.. Då är allt de här jobbiga värt varenda jobbig dag, timma och sekund.. Nu ska jag lägga mig ner och ta de lungt.. så hejjs..

Bilder fårn tidigare i veckan.. vecka 26..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0