Dag 1,

Om Mig:

Jag heter Sara Holm och är 21 år och bor i Degerfors, föddes Måndagen den 23 januari 1989 på Gällivare BB. Jag har 5 äldre bröder.
Just nu bor jag själv med min son (Kevin) som är en månad och några dagar, har även en hund (totte) och en katt (maja). Jag gick barn & fritids programet här i Degerfors. hmm, jag har blågrå ögonfärg och min naturliga hårfärg är blont men jag färgar över de till mörkbrunt eftersom jag tycker de ser bättre ut på mig..

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva men de får duga haha..

Övrigt idag:
Min bror Magnus fyller 30 år idag, Grattis igen bror.. Hoppas du får en riktigt bra dag..
Har varit och handlat mat och lite annat tills ikväll med min mamma.. Söndag och de är familje dagen här nere. Jag, mamma och min bror Jonas spelar Bingo lotto då och äter något till de.. Idag blir de en härlig kycklingsallad.. Hoppas att man vinner något ikväll, har inte vinnit någon gång men min mamma har gjort de. Fusk.. hehe..

Min lille pojke sitter i babysittern just nu och kollar på tv, han har även börjat le flera gånger om dagen, så fort man pratar med honom brukar man få ett litet leende :) då kan jag lova er att hela min värld lyser upp.. Han gör mina dagar underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0