Vecka 30 och IKEA

Igår åkte jag till IKEA med mamma, riktigt kul, nu har jag inte så mycket kvar på min lista de jag ska köpa, mest kläder är de ju, man kan aldrig få förlite kläder.. Har även tittat på en bilbarnstol som inte är så dyr, har bett mamma att hon ska fråga hennes kille om han kan gå in i affären och kolla om den verkligen är något att ha, eftersom Bilbarnstolen finns i en affär nere i borås, och där bor ju han. Så om den är helt OK och då kommer jag köpa den..

Iaf de jag handlade igår på ikea till Kevin var; Ett skötbord (som man har på väggen), Skötbords skydd, Spjälsängs skydd, Madrass, 2st täcken, Kudde, Skötväska, 4st handdukar, 10st tvättlappar, 2st sängkläder, och duschdraperistång till mig. och så har jag köpt 2st nappar och en nappflaska i en vanlig mataffär, ska även passa på att köpa blöjor och hygiensaker nu när de är lite billigare ;D Ska vänta med att köpa fler nappar ifall om min pojke inte vill ha napp, men ska köpa minst 3st nappflaskor till.

Skulle köpt en badbalja med men de var slut, synd.. Men de blir nog att man åker till Ikea och köper mer saker sen, de vet man aldrig.. Nu har jag iaf de mesta jag behöver.. Kevin har även fått en Bebyfilt av mamma.. riktigt fin.. Han får mycket saker av sin mormor.. Hehe och jag klagar verkligen inte.. Tycker de bara är kul. De jag mest behöver just nu är massvis med kläder i stolek 50 till 60. Blir att åka till örebro med några kompisar på Lördag och då ska jag kolla om de finns något billigt och sött att köpa. De märks vad de blir.

Imorgon ska jag till den vanliga MVC och ta dom vanliga proverna.. Så får se då om jag gått upp något på 2 veckor och hur stor magen blivit. Jag ser inte precis att min mage blivit större men mina kompisar säger att den har de, så upp till bevis imorgon haha..

Idag är jag i vecka 30, ca 10 veckor kvar (70 dagar), Denna längtan gör mig snart galen.. Bäddade iaf Kevins säng igår för att se hur de skulle se ut och oj vad mysigt de vart, Satte min gammla nallebjörn "Izidor" som jag haft ända sen jag var liten, han är speciell min nalle och kommer alltid att vara de haha.. Men när de närmar sig ska jag ta alla sängkläderna och alla andra kläder, filtar som jag fått och köpt och tvätta så de när dubbelt okej, hehe.. Ska även ta kort på skötbordet när de väl är uppe på plats och allt annat jag har och lägga upp men nu får dom här bilderna duga tills vidare. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0