vecka 28

Seg dag, ont i huvudet och lite illamående, wohoo.. Att de aldrig kan gå över. De tar på en, usch.. Kevin har börjat sparka mig uppåt, mot revbena, de gör inte ont (än) men de är grymt obehagligt.. Kul är de och sitta och kolla på magen när man ser hur han rör sig där inne, när han flyttar på sig. Fast ändå lite läskigt när man tänker på att de är något i mig som lever men ändå är de inte läskigt eftersom de är min lilla pojke.. Hehe..

Ska upp till peo ca halv 4a, för idag ska dom fira henne.. hon har ju blivit 20 i onsdags.. hihi.. Ska bli kul..
Ska även slänga in en bild på magen från i onsdags (vecka 28).. och en söt bild på min lilla söta totte..
Jag vill ha Tisdag, då får jag pengar. Vill köpa lite nya saker, måste ha nya tröjor för alla jag har är snart fööör litet. haha usch.. Och så skulle de sitta extra nice med nya mjukisbyxor.. Eller gå och kolla på lite bebis kläder. Oooh, vad jag längtar helt sjukt.. usch, har inte längtat så här mycket efter något.. De är ca 81 dagar kvar nu, kan ju bli mer eller så blir de mindre.. Men de går så segt, alla säger att de går fort, de gör de inte. usch. Vill ha November NU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0