paket från pappa och monica

Idag fick jag paketet från min pappa och hans fru monica.. Riktigt glad vart jag, så söta kläder. (kläderna på bilderna där nere) Tack så mycket igen. Idag är jag glad. Fick även hungung av pappa så efter jag skrivit här så ska jag ut i köket och koka upp vatten och ta lite te.. :) Kevin kommer vara så söt i sina kläder.. Ska ha barbapapa kläderna på BB och sen när vi åker hem. Längtar..

Idag har jag även träffat söta fatiha med hennes hund stacy, åkte in till kga med peo och bamba där vi träffade henne.. Dom skulle äta på Donken, Sen åkte vi till öb och kolla lite saker där och satt en stund utanför och snackade innan vi skilldesåt. Fatiha åkte hem mot kristinehamn och vi andra åkte till nöjesbutiken och köpte godis och åkte vidare till Maxi där peo skulle handla hem mat.. Sen släppte dom av mig vid mamma för vi skulle dricka kaffe ihop. och nu sitter jag här och kollar på kläderna jag fått.. Finns inge sötare än små, små kläder.. Jag älskar de.. Och ännu mer älskar jag de när de är min pojke som kommer ha på sig dom.. Imorgon är jag i vecka 31 då är de ca 9 veckor kvar (63 dagar). Tiden rinner iväg.. Fast de går ändå inte snabbt.. Men de gör de nog snart. Känns på magen att den börjar bli riktigt stor, jag kommer knappt ut ur bilarna längre, och de gör smått ont på huden för de växer. Men ska kolla efter lite salvor snart och se om de kankse hjälper lite mot de. För oljan hjälper bara en stund.. men men, sånt man får ta. Nu ska jag göra en stor kopp te nu, efterlängtat.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0