örebro - marieberg

Idag vaknade jag av en hungrig mage så där innan kl var 10. Försökte få sällskap ut till köket av min hund, men han sirra bara på mig som om jag var galen. Han la ner huvudet på sin kudde och fortsatte och sova vidare. Trevligt. Min hund är tröttare än mig på morgonen..

Sen gick jag hem till mamma och drack lite kaffe och pratade lite. Sen hem och fixa lite saker innan jag skulle åka in till örebro med Peo, bamba, dogge och britta. Jag gick och kollade efter lite kläder åt Kevin men hitta bara 2 boddys, eller hitta en overål med men köpte den aldrig för jag vet inte riktigt om jag skulle göra de eller inte.  så jag väntar lite med de. Sen köpte jag faktist lite kläder till mig eftersom de var evigheter sen sist och allt börjar verkligen bli för litet. Har gått runt i mjukisbyxor och stora tröjor för jag inte fått på mig något annat.. Så jag köpte 2 tröjor, ett linne och ett par mammajeans. hehe.. Så skönt att ha jeans, helt galet, har inte gått i jeans på jätte länge, sist jag hade jeans var på min kompis Carros student.. och de är några månader sen. hehe..

Sen ringde min pappa med och berättade att dom skickat iväg ett paket, och jag längtar och är jätte nyfiken på vad de är för sött dom köpt. :)
Sen får jag och min bror J en bruk honung som min pappa gjort själv. Den är god. Så när paketet kommer ska jag ta kort på sakerna och sen ta en kopp te med honung i.. GOTT !
nej nu ska jag ta och äta lite och sen fundera på att sova en stund. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0