Mvc och annat

Inte skrivit på ett tag igen. hmm. Men har inte haft tid precis.. Flytten gick bra för mig iaf.. Hehe jag satt och passade min brors dotter medans de andra flyttade åt mig, sen fick min mamma springa iväg och köpa näspray och alvedon.. Sen dagen efter var jag och min bror J uppe i min gammla lägenhet och städade ur den, gick bara på 1 ½ timme sen var de klart och snyggt. Skönt de. Men fick städa min nya lägenhet med, fusk med den städningen av den som bodde där innan, trååkigt.. :( Inte de roligaste att städa och grejja när man va sjuk och mådde dåligt med långt blodtryck.. Sen fixade jag lite i min nya lägenhet och satte upp kevins spjälsäng med mamma, hehe vi är bra rediga kvinnor..

Idag var jag hos den vanliga MVC, fast hade inte min vanliga BM, för hon är ledig.. Hehe men de gick bra ändå.. Tog alla prover och har faktist gått upp 3 kg på 4 veckor, yeah riktigt bra de.. Och 4 cm till runt magen, Hon sa att här är de en liten som har de gött och härligt och just precis då fick hon en spark av honom, hehe Alla prover såg bra ut och ligger precis på kurvan.. Riktigt bra.. Äntligen går de gåt rätt håll.. :)

Och imorgon fyller min kära vän och kevins Gudmor peo 20 år.. :) och är även i vecka 28 och då är de 12 veckor kvar eller 84 dagar kvar mer eller mindre tills min lilla pojke kommer. snacka om att jag längtar hehe..
Har även haft en härlig växtvärk i magen i några dagar.. Hehe inte de skönaste.. Men de är så de ska vara.. hehe.. Vill inget annat än att de ska vara November nu.. :) Och hoppas på att jag inte går över tiden.. För jag vill inte vänta allt för länge hehe.. :) nej nu ska jag göra annat.. så hejje..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0