En längtan..

Jag kan inte tänka på annat än min lilla pojke i magen, vill ha han utanför magen nu! Var hemma hos min kompis Sara igår och sölade lite, Satt och såg på när hon satt och pussade på sin lilla son Lian, och guud, vad sött de var, fick mig att verkligen längta ännu mer. Liam kommer vara ungefär 4 månader äldre än Kevin, kul sen när kevin börjar krypa och gå, han kommer iaf ha en liten kompis i hans ålder. :)

De var marknad här i helgen, Min bror J köpte en söt tröja åt kevin där de stod "SÖT men livsfarlig" Haha sött, fast den va i st 70, synd, får man vänta ett bra tag innan han kommer kunna ha på sig den, men den dagen kommer.. Och jag hittade en dress i st 50, liten och söt..

är i vecka 29+5 idag, och börjar få lite panik när jag räknar ner veckorna.. Är så rädd för smärtan som kommer att komma, men de är lätt värt de när allt är över. Kom iaf på att när Syrran (pillan) fyller år (30 sep) så är de bara 5 veckor kvar.. Och ojoj, Man vet aldrig vad som händer, han kan ju komma ut tidigare.. Det vet man ju aldrig. Jag bara går och längtar och väntar hela tiden, tjatig börjar jag bli med, Men vem blir inte de när dom väntar sitt första barn ?! Vill bara att tiden ska gå fortare.. Men den dagen jag får hålla i min lilla pojke för första gången kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0